MATSMAK / "VÅR" - konferenslokal stor

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
 
Välkommen till MATSMAK, vi hyr ut fyra fantastisk konferens- och mötesrum för företagevenemang. Konferenslokalen "VÅR" är ett stort och ljust konferensrum med plats för upp till 100 personer.

I lokalen finns projektor, elmanövrerad filmduk, elektriska mörkläggningsgardiner, whiteboard, högtalarsystem, trådlös mikrofon samt sladdmikrofoner, blädderblock, trådlöst internet. Lokalen har ett ljust och fräscht intryck och vi tillhandahåller er även med mat och fika under eventdagen.

Vi erbjuder en helhetslösning med professionella konferenslokal och ett konferenspaket med mat, snacks och kaffepauser. MATSMAK ligger ett stenkast från Göteborgs kärna, Avenyn. Kontakta oss och anordna en större konferens i konferensrummet våren.
Stående:
100
Sittande:
100
Egna drycker:
Nej
Egen mat:
Nej
Priser från
Pris / person:
-
Dagshyra
4 900 kr
Pris / timme:
-
Försäljningsgaranti:
-
Adress Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
  • Kapacitet stående
    100
    Stående
  • Kapacitet sittande
    100
    Sittande
  • Kapacitet i klassrumsformat
    60
    Klassrum
  • Kapacitet i teaterform
    100
    Teater
  • Kapacitet med bankettbord
    -
    Bankett
  • Kapacitet med konferensbord
    28
    Styrelse
  • Kapacitet i U-form
    28
    U-form
  • Lokalens golvyta
    125 m2
    Golvyta

Tilläggsuppgifter:

Maxkapacitet med teatersittning: 100 gäster.

Mat och dryck
  • Mat via lokalen
  • Egen mat tillåten
  • Utskänkningstillstånd
  • Egen dryck tillåten
  • Fika
Teknik
  • Wi-Fi
  • Projektor / Skärm
  • Ljudsystem
  • Professionellt ljudsystem
  • Professionell ljusteknik
  • Utrustning för videokonferens
  • Mikrofon
  • Printer
I lokalen
  • Högljudd musik OK
  • Dansgolv
  • Övernattningsmöjlighet
  • Handikappsanpassad
  • Ramavtal med Statens inköpscentral
  • Utomhusområde
  • Bastu
  • Swimmingpool
  • Möjligheter för band
  • Möjlighet att spela egen musik
  • Exklusiv tillgång
  • Sena events tillåtna
  • Ingen separat lokalhyra
  • Parkering
Utrustning
  • Kök i kundens bruk
  • Scen
  • Whiteboard / Blädderblock
  • Discokula :)
  • Bubbelpool / Jacuzzi
  • Servis
  • Piano
  • Handdukar
  • Anteckningsmaterial
  • Möbler
  • Spel (brädspel, pingisbord etc.)
Evenemang
  • Fest
  • Bröllop
  • Middag / Lunch
  • Möte
  • Konferens
  • Julbord / Julfest
  • Företagsevent
  • Företagsfest
  • Team building / Kick Off
Aktiviteter
  • Kock- / drinkskola
Lokal
  • Anpassningsbar lokal
  • Restaurang
  • Klassrum
  • Konferenslokal
  • Styrelserum
  • Konferenscenter

Tilläggsuppgifter om aktiviteter:

Matlagningskväll

  • -
    Pris / person fr.
  • -
    Pris / timme fr.
  • 4 900 kr
    Dagshyra fr.
  • -
    Försäljningsgaranti fr.
  • -
    Bokningsavgift
  • -
    Städavgift

Tilläggsuppgifter om prissättning:

Antal: 12-20 st
Heldag: 4.900 kr
Halvdag: 3.700 kr

Antal: 21-30 st
Heldag: 6.900 kr
Halvdag: 4.900 kr

Antal 31 - 100 st
Heldag: 10.900 kr
Halvdag: 6.500 kr

Tilläggsuppgifter om avbokning:

Bestämmelser för Konferensbokning & övriga arrangemang

1. Definitioner
Ett arrangemang är när lokaler tillhandahålls med eller utan förtäring.
Beställare är den person – juridisk eller fysisk – som är betalningsskyldig för arrangemanget.
Med företaget avses Vasagatan 9 Fest & Konferens AB som levererar arrangemanget.
En beställnings värde är avtalat pris för hela beställningen eller summan av beställt antal deltagare multiplicerat med avtalat pris per deltagare per dag, och priset för särskilt beställda tjänster.
Beställningen bör skriftligen bekräftas av båda parter. Om inte särskilda bestämmelser avtalas gäller nedanstående bestämmelser.
2. Uppgifter från beställaren
Senast två veckor före arrangemanget/konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om antalet deltagare samt erforderliga konferensutrymmen. Om beställaren vill ha specialarrangemang under konferensen, bör överenskommelse härom träffas samtidigt.
Senast en vecka före konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om den konferensutrustning som behövs. Då skall också beställning av måltider göras samt uppges tider för dessa. Även särskilda önskemål gällande t.ex. specialkost skall då uppges.
3. Avbeställning
Avbeställning skall ske skriftligt.
Är deltagarantalet färre än vad som är beställt är beställaren skyldig för det felande antalet.
a) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än fyra veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med tre femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
b) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än två veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med fyra femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
c) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än en vecka före avtalad konferensstart, skall beställaren till fullo ersätta företaget det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
Om företaget haft särskilda kostnader till följd av beställningen, skall dessa ersättas till fullo av beställaren.
4. Betalning
Beställaren är ansvarig för samtliga enligt beställningen upplupna kostnader. Om deltagarna i arrangemanget skall betala något var för sig, bör detta godkännas av företaget. Beställaren informerar deltagarna härom.
Uteblir deltagare från beställd måltid, medför detta ej rätt till nedsättning av priset.
Betalningen skall erläggas kontant eller mot faktura. Har avtal träffats om betalning mot faktura, skall beställaren erlägga full likvid senast 10 dagar efter fakturadatum. Om betalningsfristen överskrids, har företaget rätt att debitera dröjsmålsränta med gällande diskonto + 8 procent från förfallodagen.
5. Reklamationer
Om beställaren har klagomål bör dessa framföras till företaget snarast möjligt dock senast tre dagar efter konferens slut. Eventuella tvister eller oklarheter löses av SHR:s ansvarsnämnd, som står kostnadsfritt till parternas förfogande. SHR:s medlemsföretag har förbundit sig att följa ansvarsnämndens beslut.
6. Force Majeure
Strejk, lockout, eldsvåda, väsentliga inskränkningar i leveranser eller andra omständigheter utanför företagets kontroll, berättigar företaget att häva avtalet utan skyldighet att utge skadestånd.

Inga recensioner ännu.

Kontakta lokalen
Välj datum
december 2024
mån
tis
ons
tor
fre
lör
sön
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Tillgänglighet via förfrågan
Genom att skicka en förfrågan så accepterar du villkoren i
Användaravtalet (2024-10-06) och
Integritetspolicyn (2021-02-17).
  • Få svar snabbt i din mailkorg

    Lokalen svarar vanligen inom en arbetsdag

  • Bekräfta bokningen eller fortsätt diskussionen

    Diskutera detaljerna direkt med lokalen

  • Venuu är en gratis tjänst

    Betala direkt till lokalen utan extra avgifter

Mikael Bohman
MATSMAK
×