MATSMAK / "VÅR" - konferenslokal stor

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
 
Välkommen till MATSMAK, vi hyr ut fyra fantastisk konferens- och mötesrum för företagevenemang. Konferenslokalen "VÅR" är ett stort och ljust konferensrum med plats för upp till 100 personer.

I lokalen finns projektor, elmanövrerad filmduk, elektriska mörkläggningsgardiner, whiteboard, högtalarsystem, trådlös mikrofon samt sladdmikrofoner, blädderblock, trådlöst internet. Lokalen har ett ljust och fräscht intryck och vi tillhandahåller er även med mat och fika under eventdagen.

Vi erbjuder en helhetslösning med professionella konferenslokal och ett konferenspaket med mat, snacks och kaffepauser. MATSMAK ligger ett stenkast från Göteborgs kärna, Avenyn. Kontakta oss och anordna en större konferens i konferensrummet våren.
Standing:
100
Seated:
100
Own alcohol:
No
Own food:
No
Prices from
Price / person:
-
Rent per day
4 900 kr
Price / hour:
-
Minimum spend:
-
Address: Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
  • Capacity standing
    100
    Standing
  • Capacity seated
    100
    Seated
  • Capacity in classroom style
    60
    Classroom
  • Capacity in theater formation
    100
    Theater
  • Capacity with banquet tables
    -
    Banquet
  • Capacity with conference tables
    28
    Conference
  • Capacity in U shape
    28
    U shape
  • Floor area
    125 m2
    Floor area

Additional information:

Maxkapacitet med teatersittning: 100 gäster.

Food and drinks
  • Food from venue
  • Own food allowed
  • Alcohol from venue
  • Own alcohol allowed
  • Meeting catering
Technology
  • Wi-Fi
  • Projector / Screen
  • Sound system
  • Professional sound system
  • Professional lighting system
  • Video conferencing equipment
  • Microphone
  • Printer
In the venue
  • Loud music OK
  • Dance floor
  • Accommodation
  • Wheelchair accessible
  • Framework agreement with the State Trading Centre
  • Outdoor area
  • Sauna
  • Swimming pool
  • Can bring a band
  • Can play own music
  • Exclusive use of venue
  • Late night events OK
  • No separate venue rent
  • Parking available
Equipment
  • Kitchen for customer
  • Stage
  • Whiteboard / Flip chart
  • Disco ball :)
  • Hot tub / Jacuzzi
  • Dinnerware
  • Piano
  • Towels
  • Note-taking material
  • Furniture
  • Games
Event types
  • Party
  • Wedding
  • Dinner / Lunch
  • Meeting
  • Conference / Seminar
  • Christmas Party
  • Business / Corporate Event
  • Company Party
  • Team building / Recreation
Activities
  • Cooking / Cocktail lessons
Venue type
  • Multi-purpose event space
  • Restaurant
  • Classroom
  • Conference space
  • Board room
  • Conference center

Additional information about activities:

Matlagningskväll

  • -
    Price / person fr.
  • -
    Price / hour fr.
  • 4 900 kr
    Daily rent fr.
  • -
    Minimum spend fr.
  • -
    Reservation fee
  • -
    Cleaning fee

Additional information:

Antal: 12-20 st
Heldag: 4.900 kr
Halvdag: 3.700 kr

Antal: 21-30 st
Heldag: 6.900 kr
Halvdag: 4.900 kr

Antal 31 - 100 st
Heldag: 10.900 kr
Halvdag: 6.500 kr

Additional information about cancellation policy:

Bestämmelser för Konferensbokning & övriga arrangemang

1. Definitioner
Ett arrangemang är när lokaler tillhandahålls med eller utan förtäring.
Beställare är den person – juridisk eller fysisk – som är betalningsskyldig för arrangemanget.
Med företaget avses Vasagatan 9 Fest & Konferens AB som levererar arrangemanget.
En beställnings värde är avtalat pris för hela beställningen eller summan av beställt antal deltagare multiplicerat med avtalat pris per deltagare per dag, och priset för särskilt beställda tjänster.
Beställningen bör skriftligen bekräftas av båda parter. Om inte särskilda bestämmelser avtalas gäller nedanstående bestämmelser.
2. Uppgifter från beställaren
Senast två veckor före arrangemanget/konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om antalet deltagare samt erforderliga konferensutrymmen. Om beställaren vill ha specialarrangemang under konferensen, bör överenskommelse härom träffas samtidigt.
Senast en vecka före konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om den konferensutrustning som behövs. Då skall också beställning av måltider göras samt uppges tider för dessa. Även särskilda önskemål gällande t.ex. specialkost skall då uppges.
3. Avbeställning
Avbeställning skall ske skriftligt.
Är deltagarantalet färre än vad som är beställt är beställaren skyldig för det felande antalet.
a) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än fyra veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med tre femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
b) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än två veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med fyra femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
c) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än en vecka före avtalad konferensstart, skall beställaren till fullo ersätta företaget det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
Om företaget haft särskilda kostnader till följd av beställningen, skall dessa ersättas till fullo av beställaren.
4. Betalning
Beställaren är ansvarig för samtliga enligt beställningen upplupna kostnader. Om deltagarna i arrangemanget skall betala något var för sig, bör detta godkännas av företaget. Beställaren informerar deltagarna härom.
Uteblir deltagare från beställd måltid, medför detta ej rätt till nedsättning av priset.
Betalningen skall erläggas kontant eller mot faktura. Har avtal träffats om betalning mot faktura, skall beställaren erlägga full likvid senast 10 dagar efter fakturadatum. Om betalningsfristen överskrids, har företaget rätt att debitera dröjsmålsränta med gällande diskonto + 8 procent från förfallodagen.
5. Reklamationer
Om beställaren har klagomål bör dessa framföras till företaget snarast möjligt dock senast tre dagar efter konferens slut. Eventuella tvister eller oklarheter löses av SHR:s ansvarsnämnd, som står kostnadsfritt till parternas förfogande. SHR:s medlemsföretag har förbundit sig att följa ansvarsnämndens beslut.
6. Force Majeure
Strejk, lockout, eldsvåda, väsentliga inskränkningar i leveranser eller andra omständigheter utanför företagets kontroll, berättigar företaget att häva avtalet utan skyldighet att utge skadestånd.

No reviews yet.

Contact the venue
December 2024
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Availability unknown
The message can't be empty.
Enter your name.
Incorrect email address.
Email addresses must be same.
By sending an inquiry, you agree to our
Terms and Conditions (2024-10-06) and
Privacy Policy (2021-02-17).
  • Receive a quick response via email

    Venue responds typically within a workday

  • Confirm booking or continue discussion

    Negotiate details directly with the venue

  • Venuu doesn’t charge you any fees

    Pay directly to the venue – no added costs

Mikael Bohman
MATSMAK
×