MATSMAK / "VÅR" - konferenslokal stor

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
 
Välkommen till MATSMAK, vi hyr ut fyra fantastisk konferens- och mötesrum för företagevenemang. Konferenslokalen "VÅR" är ett stort och ljust konferensrum med plats för upp till 100 personer.

I lokalen finns projektor, elmanövrerad filmduk, elektriska mörkläggningsgardiner, whiteboard, högtalarsystem, trådlös mikrofon samt sladdmikrofoner, blädderblock, trådlöst internet. Lokalen har ett ljust och fräscht intryck och vi tillhandahåller er även med mat och fika under eventdagen.

Vi erbjuder en helhetslösning med professionella konferenslokal och ett konferenspaket med mat, snacks och kaffepauser. MATSMAK ligger ett stenkast från Göteborgs kärna, Avenyn. Kontakta oss och anordna en större konferens i konferensrummet våren.
Seisten:
100
Istuen:
100
Omat juomat:
Ei
Omat ruoat:
Ei
Hinnat alkaen
Hinta / hlö:
-
Päivävuokra
4 900 kr
Hinta / tunti:
-
Myyntitakuu:
-
Osoite: Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
  • Kapasiteetti seisten
    100
    Seisten
  • Kapasiteetti istuen
    100
    Istuen
  • Kapasiteetti luokkamuodossa
    60
    Luokka
  • Kapasiteetti teatterimuodossa
    100
    Teatteri
  • Kapasiteetti pyöreillä pöydillä
    -
    Banketti
  • Kapasiteetti suorakaidepöydällä
    28
    Suorakaide
  • Kapasiteetti U-muodossa
    28
    U-muoto
  • Tilan pinta-ala
    125 m2
    Pinta-ala

Lisätietoja:

Maxkapacitet med teatersittning: 100 gäster.

Ruoka ja juoma
  • Pitopalvelu tilan kautta
  • Omat ruoat mahdolliset
  • Tilalla anniskelulupa
  • Omat juomat sallittu
  • Kokous- / Kahvitarjoilu
Tekniikka
  • Wi-Fi
  • Projector / Screen
  • Kevyt äänentoisto
  • Pro äänilaitteisto
  • Pro valaistustekniikka
  • Videokonferenssivälineet
  • Mikrofoni
  • Tulostin
Tilaan kuuluu
  • Musiikki kovalla OK
  • Tanssilattia
  • Majoittumismahdollisuus
  • Esteetön tila
  • Hansel-sopimus
  • Outdoor area
  • Sauna
  • Uima-allas
  • Can bring a band
  • Can play own music
  • Exclusive use of venue
  • Late night events OK
  • No separate venue rent
  • Parking available
Kalusto
  • Keittiö asiakkaan käytössä
  • Esiintymislava
  • Fläppi- / Valkotaulu
  • Diskopallo :)
  • Palju / poreallas
  • Astiasto
  • Piano
  • Pyyhkeet
  • Muistiinpanovälineet
  • Furniture
  • Games
Tapahtumatyypit
  • Juhlat
  • Häät
  • Illallinen / lounas
  • Kokous
  • Seminaari / konferenssi
  • Pikkujoulut
  • Business / Corporate Event
  • Company Party
  • Team building / Recreation
Aktiviteetit
  • Kokki- / drinkkikoulu
Tilatyypit
  • Monitoimitila
  • Ravintola
  • Luokkahuone
  • Conference space
  • Board room
  • Konferenssikeskus

Lisätietoa aktiviteeteista:

Matlagningskväll

  • -
    Hinta / henkilö alk.
  • -
    Hinta / tunti alk.
  • 4 900 kr
    Päivävuokra alk.
  • -
    Myyntitakuu alk.
  • -
    Varausmaksu
  • -
    Siivousmaksu

Lisätietoa hinnoittelusta:

Antal: 12-20 st
Heldag: 4.900 kr
Halvdag: 3.700 kr

Antal: 21-30 st
Heldag: 6.900 kr
Halvdag: 4.900 kr

Antal 31 - 100 st
Heldag: 10.900 kr
Halvdag: 6.500 kr

Lisätietoa peruutuksesta:

Bestämmelser för Konferensbokning & övriga arrangemang

1. Definitioner
Ett arrangemang är när lokaler tillhandahålls med eller utan förtäring.
Beställare är den person – juridisk eller fysisk – som är betalningsskyldig för arrangemanget.
Med företaget avses Vasagatan 9 Fest & Konferens AB som levererar arrangemanget.
En beställnings värde är avtalat pris för hela beställningen eller summan av beställt antal deltagare multiplicerat med avtalat pris per deltagare per dag, och priset för särskilt beställda tjänster.
Beställningen bör skriftligen bekräftas av båda parter. Om inte särskilda bestämmelser avtalas gäller nedanstående bestämmelser.
2. Uppgifter från beställaren
Senast två veckor före arrangemanget/konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om antalet deltagare samt erforderliga konferensutrymmen. Om beställaren vill ha specialarrangemang under konferensen, bör överenskommelse härom träffas samtidigt.
Senast en vecka före konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om den konferensutrustning som behövs. Då skall också beställning av måltider göras samt uppges tider för dessa. Även särskilda önskemål gällande t.ex. specialkost skall då uppges.
3. Avbeställning
Avbeställning skall ske skriftligt.
Är deltagarantalet färre än vad som är beställt är beställaren skyldig för det felande antalet.
a) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än fyra veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med tre femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
b) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än två veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med fyra femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
c) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än en vecka före avtalad konferensstart, skall beställaren till fullo ersätta företaget det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
Om företaget haft särskilda kostnader till följd av beställningen, skall dessa ersättas till fullo av beställaren.
4. Betalning
Beställaren är ansvarig för samtliga enligt beställningen upplupna kostnader. Om deltagarna i arrangemanget skall betala något var för sig, bör detta godkännas av företaget. Beställaren informerar deltagarna härom.
Uteblir deltagare från beställd måltid, medför detta ej rätt till nedsättning av priset.
Betalningen skall erläggas kontant eller mot faktura. Har avtal träffats om betalning mot faktura, skall beställaren erlägga full likvid senast 10 dagar efter fakturadatum. Om betalningsfristen överskrids, har företaget rätt att debitera dröjsmålsränta med gällande diskonto + 8 procent från förfallodagen.
5. Reklamationer
Om beställaren har klagomål bör dessa framföras till företaget snarast möjligt dock senast tre dagar efter konferens slut. Eventuella tvister eller oklarheter löses av SHR:s ansvarsnämnd, som står kostnadsfritt till parternas förfogande. SHR:s medlemsföretag har förbundit sig att följa ansvarsnämndens beslut.
6. Force Majeure
Strejk, lockout, eldsvåda, väsentliga inskränkningar i leveranser eller andra omständigheter utanför företagets kontroll, berättigar företaget att häva avtalet utan skyldighet att utge skadestånd.

Ei vielä arvosteluja.

Kyselyt ja varaukset
marraskuu 2024
ma
ti
ke
to
pe
la
su
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
Varaustilanne kyselyn kautta
Tilaisuuden kuvaus ei voi olla tyhjä.
Täytä nimesi.
Virheellinen sähköpostiosoite.
Sähköpostien täytyy olla samat.
Lähettämällä kyselyn hyväksyt
käyttöehdot (10.6.2024) ja
tietosuojalausekkeen (17.2.2021).
  • Saat vastauksen nopeasti sähköpostiisi

    Kohde vastaa tyypillisesti työpäivän aikana

  • Vahvista varaus tai jatka keskustelua

    Neuvottele yksityiskohdat kohteen kanssa

  • Et maksa välityspalkkiota tai lisähintaa

    Sovi maksusta suoraan kohteen kanssa

Mikael Bohman
MATSMAK
×