Tilläggsuppgifter om tjänster och faciliteter:
Bord, stolar, porslin, bestick och glas för upp till 48 personer. Kök med ugn, kyl, frys, kaffebryggare samt diskmaskin.
Tilläggsuppgifter om prissättning:
Dag före helgdag räknas som lördag. Det tillkommer kostnad för städning.
Obligatorisk Grundstädning tillkommer av Nacka Städbolag och lägsta nivå är 2000:- inkl.m.
Tilläggsuppgifter om avbokning:
Tillgång och Nycklar:
- Om inte något annat är överenskommet kan man hämta nycklar i Huvudbyggnaden kl 12:00 samma dag som arrangemanget
- Nycklar skall vara tillbaka lämnade senast kl 11:00 dagen efter arrangemanget
Städning och disk:
- Hyresgästen ansvarar för att inga sopor eller annat lämnas i lokalen eller området runt huset
- Hushållssopor EJ GLAS/KARTONGER kan lämnas i behållaren på baksidan.
- Hyresgästen ansvarar för bortförsel av tomglas, kartonger, och övrigt
- Möbler skall ställas tillbaka till ursprungsplan
- Porslin, glas, bestick mm skall diskas och återställas , diskmaskin tömmas o rengöras
- Tänk på att lämna det som ni själva vill hitta det
- OBS - Obligatoriskt att anlita vår städfirma. Pris från 2000kr.
Avbokningsregler:
- Avbokning mer än 4 månader innan eventet debiteras 30% av lokalhyran
- Avbokning 1-4 månader innan eventet debiteras 50% av lokalhyran
- Avbokning mindre än 1 månad innan eventet debiteras 100% av lokalhyran
"Bröllop, dop, fest, studentfirande eller konferens, alla tycker Flygeln är mysig.
Med allt i markplan blir det lättare att vara inne och ute.
Rymliga matsalar och omedelbar närhet till växtträdgården gör Flygeln mycket attraktiv att hyra.
Vi är flexibla med om ni vill göra allt själva eller om ni vill ha mat, service och dryck från oss.
"
Inga recensioner ännu.