Tilläggsuppgifter:
I lokalen finns ett runt bord för 7 personer.
Tilläggsuppgifter om prissättning:
Har ni fler pauser under dagen finns det möjlighet att uppgradera dagpaketet och komplettera er förtäring. Självklart går det att få alla våra måltider vegetariska.
Tilläggsuppgifter om avbokning:
Avbokning
Avbeställning ska ske skriftligt.
För bokningar upp till 99 deltagare gäller följande avbokningsregler:
Vid avbeställning senare är fyra (4) veckor för konferensens början ska beställaren ersätta Nalen med 75 % av för hela värdet av beställningen. Vid avbeställning senare än två (2) veckor före konferensens början ska beställaren till fullo ersätta Nalen för hela värdet av beställningen.
För bokning med 100 deltagare eller fler (samt alla bokningar i Stora Salen oavsett antal bokade) gäller följande avbokningsregler:
Vid avbeställning senare än tre (3) månader före konferens och/eller festens början ska Beställaren ersätta Nalen med 75 % av för värdet hela beställningen. Vid avbeställning senare än två (2) månader före konferens och/eller festens början ska Beställaren till fullo ersätta Nalen för hela värdet av beställningen.
Villkor
4 veckor innan arrangemangsdatum behöver vi veta:
Önskad förtäring, om ni behöver något mer konferensmaterial från oss, om ni har andra tekniska önskemål samt vilken tid som gästerna kommer och när ni lämnar lokalen.
5 arbetsdagar innan arrangemangsdatum behöver vi få:
Körschema, önskat artistmat samt info om specialkost.
Beställning av specialkost, som måste skrivas in av er i Nalens formulär. Vi skickar det till er tillsammans med bokningsbekräftelsen. För ändringar senare än 5 arbetsdagar debiteras en avgift med 100 kr per ändrad portion.
Besked om totalt antal gäster samt vilken möblering som önskas samt tider för era pauser under dagen.
Läs bokningsvillkoren noga, när väl bekräftelsen är påskriven godkänns innehållet och värdet
i bokningen samt våra bokningsvillkor i sin helhet.
Hör gärna av dig om du vill komma hit och titta på lokalen innan ni börjar med
detaljplaneringen.
Väl på plats är det önskvärt att ni har en person från er som håller i kommunikationen med
vår hovmästare/konferensvärdar.
"
Cordial hade sitt årliga evenemang ”Business Model Summit” på Nalen. De samlade 150 gäster för en eftermiddag av föreläsningar, ett mingel och en sittande galamiddag. Såhär säger Anna Collin som är Event Manager:
Vi har under många år jobbat med Nalen och uppskattar deras gedigna erfarenhet och fantastiska service. Nalens personal ligger alltid steget före och hjälper oss som arrangör att komma ihåg och ta hänsyn till alla detaljer och kommer med lösningsförslag för att tillgodose våra önskemål. Tack vare ett gott samarbete kunde vi leverera ett event som överträffade våra och våra kunders förväntningar!
Cordial är en ledande managementrådgivare som funnits sedan 2001. Genom åren har de hjälpt ett stort antal företag i olika branscher att genomföra framgångsrika transformationer och affärsutveckling genom att överbrygga klyftan mellan strategi, struktur och kultur. För att låsa upp och maximera kundens potential erbjuder de också företagsinterna och öppna utbildningar som hjälper verksamheten att utvecklas och växa.
"
Inga recensioner ännu.