MATSMAK / "HÖST" - konferensrum

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
 
Välkommen till MATSMAK, vi hyr ut fyra fantastisk konferens och mötesrum för företagevenemang. Konferenslokalen "HÖST" fungerar perfekt som styrelserum med styrelsesittning för mindre arbetsgrupper upp till 10-12 personer.

I rummet finns väggmonterad TV och trådlöst WiFi samt anteckningsmaterial. Rummet har sköna och bekväma stolar och har mycket fönster. Runt lång- och kortsida finns även en bekväm inbyggd soffa för att avnjuta en kaffe eller andra mer informella stunder. Vi tillhandahåller er även med mat och fika under eventdagen från vår egna restaurang.

Vi erbjuder en helhetslösning med professionella konferenslokal och ett konferenspaket med mat, snacks och kaffepauser. MATSMAK ligger 10 minuters promenad från Göteborgs kärna, Avenyn. Kontakta oss och anordna din mindre konferens eller möte i konferenslokal "HÖST".
Stående:
12
Sittande:
10
Egna drycker:
Nej
Egen mat:
Nej
Priser från
Pris / person:
-
Dagshyra
4 200 kr
Pris / timme:
-
Försäljningsgaranti:
-
Adress Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
  • Kapacitet stående
    12
    Stående
  • Kapacitet sittande
    10
    Sittande
  • Kapacitet i klassrumsformat
    -
    Klassrum
  • Kapacitet i teaterform
    -
    Teater
  • Kapacitet med bankettbord
    -
    Bankett
  • Kapacitet med konferensbord
    10
    Styrelse
  • Kapacitet i U-form
    -
    U-form
  • Lokalens golvyta
    -
    Golvyta

Tilläggsuppgifter:

Kapacitet för 10 sittande gäster. I konferenslokalen finns även hörnsoffa med plats för 6 personer.

Mat och dryck
  • Mat via lokalen
  • Egen mat tillåten
  • Utskänkningstillstånd
  • Egen dryck tillåten
  • Fika
Teknik
  • Wi-Fi
  • Projektor / Skärm
  • Ljudsystem
  • Professionelt ljudsystem
  • Professionell ljusteknik
  • Utrustning för videokonferens
  • Mikrofon
  • Printer
I lokalen
  • Högljudd musik OK
  • Dansgolv
  • Övernattningsmöjlighet
  • Handikappsanpassad
  • Ramavtal med Statens inköpscentral
  • Utomhusområde
  • Bastu
  • Swimmingpool
  • Möjligheter för band
  • Möjlighet att spela egen musik
  • Exklusiv tillgång
  • Sena events tillåtna
  • Ingen separat lokalhyra
  • Parkering
Utrustning
  • Kök i kundens bruk
  • Scen
  • Whiteboard / Blädderblock
  • Discokula :)
  • Bubbelpool / Jacuzzi
  • Servis
  • Piano
  • Handdukar
  • Anteckningsmaterial
  • Möbler
  • Spel (brädspel, pingisbord etc.)
Evenemang
  • Fest
  • Bröllop
  • Middag / Lunch
  • Möte
  • Konferens
  • Julbord / Julfest
  • Företagsevent
  • Företagsfest
  • Team building / Kick Off
Aktiviteter
  • Kock- / drinkskola
Lokal
  • Restaurang
  • Konferenslokal
  • Styrelserum

Tilläggsuppgifter om tjänster och faciliteter:

Vi erbjuder även matlagningskväll i vårt egna kök.

Tilläggsuppgifter om aktiviteter:

Matlagningskväll

  • -
    Pris / person fr.
  • -
    Pris / timme fr.
  • 4 200 kr
    Dagshyra fr.
  • -
    Försäljningsgaranti fr.
  • -
    Bokningsavgift
  • -
    Städavgift

Tilläggsuppgifter om prissättning:

Förmiddag från 8-12: 2900kr
Eftermiddag från 13-17: 2900kr
Heldag från 8-17: 4200kr

Tilläggsuppgifter om avbokning:

Bestämmelser för Konferensbokning & övriga arrangemang

1. Definitioner
Ett arrangemang är när lokaler tillhandahålls med eller utan förtäring.
Beställare är den person – juridisk eller fysisk – som är betalningsskyldig för arrangemanget.
Med företaget avses Vasagatan 9 Fest & Konferens AB som levererar arrangemanget.
En beställnings värde är avtalat pris för hela beställningen eller summan av beställt antal deltagare multiplicerat med avtalat pris per deltagare per dag, och priset för särskilt beställda tjänster.
Beställningen bör skriftligen bekräftas av båda parter. Om inte särskilda bestämmelser avtalas gäller nedanstående bestämmelser.
2. Uppgifter från beställaren
Senast två veckor före arrangemanget/konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om antalet deltagare samt erforderliga konferensutrymmen. Om beställaren vill ha specialarrangemang under konferensen, bör överenskommelse härom träffas samtidigt.
Senast en vecka före konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om den konferensutrustning som behövs. Då skall också beställning av måltider göras samt uppges tider för dessa. Även särskilda önskemål gällande t.ex. specialkost skall då uppges.
3. Avbeställning
Avbeställning skall ske skriftligt.
Är deltagarantalet färre än vad som är beställt är beställaren skyldig för det felande antalet.
a) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än fyra veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med tre femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
b) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än två veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med fyra femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
c) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än en vecka före avtalad konferensstart, skall beställaren till fullo ersätta företaget det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
Om företaget haft särskilda kostnader till följd av beställningen, skall dessa ersättas till fullo av beställaren.
4. Betalning
Beställaren är ansvarig för samtliga enligt beställningen upplupna kostnader. Om deltagarna i arrangemanget skall betala något var för sig, bör detta godkännas av företaget. Beställaren informerar deltagarna härom.
Uteblir deltagare från beställd måltid, medför detta ej rätt till nedsättning av priset.
Betalningen skall erläggas kontant eller mot faktura. Har avtal träffats om betalning mot faktura, skall beställaren erlägga full likvid senast 10 dagar efter fakturadatum. Om betalningsfristen överskrids, har företaget rätt att debitera dröjsmålsränta med gällande diskonto + 8 procent från förfallodagen.
5. Reklamationer
Om beställaren har klagomål bör dessa framföras till företaget snarast möjligt dock senast tre dagar efter konferens slut. Eventuella tvister eller oklarheter löses av SHR:s ansvarsnämnd, som står kostnadsfritt till parternas förfogande. SHR:s medlemsföretag har förbundit sig att följa ansvarsnämndens beslut.
6. Force Majeure
Strejk, lockout, eldsvåda, väsentliga inskränkningar i leveranser eller andra omständigheter utanför företagets kontroll, berättigar företaget att häva avtalet utan skyldighet att utge skadestånd.

Inga recensioner ännu.

Bokning och förfrågan
juni 2024
mån
tis
ons
tor
fre
lör
sön
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
Tillgänglighet via förfrågan
Meddelandet kan inte vara tomt.
Fyll i ditt namn
Felaktig e-postadress
E-postadresserna måste vara lika.
Genom att skicka en förfrågan så accepterar du villkoren i
Användaravtalet och Integritetspolicyn.
  • Få svar snabbt i din mailkorg

    Lokalen svarar vanligen inom en arbetsdag

  • Bekräfta bokningen eller fortsätt diskussionen

    Diskutera detaljerna direkt med lokalen

  • Ändra faktureringsinformation

    Betala direkt till lokalen: inga extra kostnader

Mikael Bohman
MATSMAK
×