MATSMAK / "HÖST" - konferensrum

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
 
Välkommen till MATSMAK, vi hyr ut fyra fantastisk konferens och mötesrum för företagevenemang. Konferenslokalen "HÖST" fungerar perfekt som styrelserum med styrelsesittning för mindre arbetsgrupper upp till 10-12 personer.

I rummet finns väggmonterad TV och trådlöst WiFi samt anteckningsmaterial. Rummet har sköna och bekväma stolar och har mycket fönster. Runt lång- och kortsida finns även en bekväm inbyggd soffa för att avnjuta en kaffe eller andra mer informella stunder. Vi tillhandahåller er även med mat och fika under eventdagen från vår egna restaurang.

Vi erbjuder en helhetslösning med professionella konferenslokal och ett konferenspaket med mat, snacks och kaffepauser. MATSMAK ligger 10 minuters promenad från Göteborgs kärna, Avenyn. Kontakta oss och anordna din mindre konferens eller möte i konferenslokal "HÖST".
Seisten:
12
Istuen:
10
Omat juomat:
Ei
Omat ruoat:
Ei
Hinnat alkaen
Hinta / hlö:
-
Päivävuokra
4 200 kr
Hinta / tunti:
-
Myyntitakuu:
-
Osoite: Drakegatan 1, 412 50 Göteborg
  • Kapasiteetti seisten
    12
    Seisten
  • Kapasiteetti istuen
    10
    Istuen
  • Kapasiteetti luokkamuodossa
    -
    Luokka
  • Kapasiteetti teatterimuodossa
    -
    Teatteri
  • Kapasiteetti pyöreillä pöydillä
    -
    Banketti
  • Kapasiteetti suorakaidepöydällä
    10
    Suorakaide
  • Kapasiteetti U-muodossa
    -
    U-muoto
  • Tilan pinta-ala
    -
    Pinta-ala

Lisätietoja:

Kapacitet för 10 sittande gäster. I konferenslokalen finns även hörnsoffa med plats för 6 personer.

Ruoka ja juoma
  • Pitopalvelu tilan kautta
  • Omat ruoat mahdolliset
  • Tilalla anniskelulupa
  • Omat juomat sallittu
  • Kokous- / Kahvitarjoilu
Tekniikka
  • Wi-Fi
  • Projector / Screen
  • Kevyt äänentoisto
  • Pro äänilaitteisto
  • Pro valaistustekniikka
  • Videokonferenssivälineet
  • Mikrofoni
  • Tulostin
Tilaan kuuluu
  • Musiikki kovalla OK
  • Tanssilattia
  • Majoittumismahdollisuus
  • Esteetön tila
  • Hansel-sopimus
  • Outdoor area
  • Sauna
  • Uima-allas
  • Can bring a band
  • Can play own music
  • Exclusive use of venue
  • Late night events OK
  • No separate venue rent
  • Parking available
Kalusto
  • Keittiö asiakkaan käytössä
  • Esiintymislava
  • Fläppi- / Valkotaulu
  • Diskopallo :)
  • Palju / poreallas
  • Astiasto
  • Piano
  • Pyyhkeet
  • Muistiinpanovälineet
  • Furniture
  • Games
Tapahtumatyypit
  • Juhlat
  • Häät
  • Illallinen / lounas
  • Kokous
  • Seminaari / konferenssi
  • Pikkujoulut
  • Business / Corporate Event
  • Company Party
  • Team building / Recreation
Aktiviteetit
  • Kokki- / drinkkikoulu
Tilatyypit
  • Ravintola
  • Conference space
  • Board room

Lisätietoa palveluista ja puitteista:

Vi erbjuder även matlagningskväll i vårt egna kök.

Lisätietoa aktiviteeteista:

Matlagningskväll

  • -
    Hinta / henkilö alk.
  • -
    Hinta / tunti alk.
  • 4 200 kr
    Päivävuokra alk.
  • -
    Myyntitakuu alk.
  • -
    Varausmaksu
  • -
    Siivousmaksu

Lisätietoa hinnoittelusta:

Förmiddag från 8-12: 2900kr
Eftermiddag från 13-17: 2900kr
Heldag från 8-17: 4200kr

Lisätietoa peruutuksesta:

Bestämmelser för Konferensbokning & övriga arrangemang

1. Definitioner
Ett arrangemang är när lokaler tillhandahålls med eller utan förtäring.
Beställare är den person – juridisk eller fysisk – som är betalningsskyldig för arrangemanget.
Med företaget avses Vasagatan 9 Fest & Konferens AB som levererar arrangemanget.
En beställnings värde är avtalat pris för hela beställningen eller summan av beställt antal deltagare multiplicerat med avtalat pris per deltagare per dag, och priset för särskilt beställda tjänster.
Beställningen bör skriftligen bekräftas av båda parter. Om inte särskilda bestämmelser avtalas gäller nedanstående bestämmelser.
2. Uppgifter från beställaren
Senast två veckor före arrangemanget/konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om antalet deltagare samt erforderliga konferensutrymmen. Om beställaren vill ha specialarrangemang under konferensen, bör överenskommelse härom träffas samtidigt.
Senast en vecka före konferensens början skall beställaren lämna företaget uppgift om den konferensutrustning som behövs. Då skall också beställning av måltider göras samt uppges tider för dessa. Även särskilda önskemål gällande t.ex. specialkost skall då uppges.
3. Avbeställning
Avbeställning skall ske skriftligt.
Är deltagarantalet färre än vad som är beställt är beställaren skyldig för det felande antalet.
a) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än fyra veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med tre femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
b) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än två veckor före avtalad konferensstart, skall beställaren ersätta företaget med fyra femtedelar av det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
c) Vid avbeställning av hela eller delar av arrangemanget senare än en vecka före avtalad konferensstart, skall beställaren till fullo ersätta företaget det avtalade priset för konferenslokaler och måltider, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.
Om företaget haft särskilda kostnader till följd av beställningen, skall dessa ersättas till fullo av beställaren.
4. Betalning
Beställaren är ansvarig för samtliga enligt beställningen upplupna kostnader. Om deltagarna i arrangemanget skall betala något var för sig, bör detta godkännas av företaget. Beställaren informerar deltagarna härom.
Uteblir deltagare från beställd måltid, medför detta ej rätt till nedsättning av priset.
Betalningen skall erläggas kontant eller mot faktura. Har avtal träffats om betalning mot faktura, skall beställaren erlägga full likvid senast 10 dagar efter fakturadatum. Om betalningsfristen överskrids, har företaget rätt att debitera dröjsmålsränta med gällande diskonto + 8 procent från förfallodagen.
5. Reklamationer
Om beställaren har klagomål bör dessa framföras till företaget snarast möjligt dock senast tre dagar efter konferens slut. Eventuella tvister eller oklarheter löses av SHR:s ansvarsnämnd, som står kostnadsfritt till parternas förfogande. SHR:s medlemsföretag har förbundit sig att följa ansvarsnämndens beslut.
6. Force Majeure
Strejk, lockout, eldsvåda, väsentliga inskränkningar i leveranser eller andra omständigheter utanför företagets kontroll, berättigar företaget att häva avtalet utan skyldighet att utge skadestånd.

Ei vielä arvosteluja.

Kyselyt ja varaukset
marraskuu 2024
ma
ti
ke
to
pe
la
su
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
Varaustilanne kyselyn kautta
Tilaisuuden kuvaus ei voi olla tyhjä.
Täytä nimesi.
Virheellinen sähköpostiosoite.
Sähköpostien täytyy olla samat.
Lähettämällä kyselyn hyväksyt
käyttöehdot (10.6.2024) ja
tietosuojalausekkeen (17.2.2021).
  • Saat vastauksen nopeasti sähköpostiisi

    Kohde vastaa tyypillisesti työpäivän aikana

  • Vahvista varaus tai jatka keskustelua

    Neuvottele yksityiskohdat kohteen kanssa

  • Et maksa välityspalkkiota tai lisähintaa

    Sovi maksusta suoraan kohteen kanssa

Mikael Bohman
MATSMAK
×