Additional information:
Man kan endast boka Nalen tillsammans med mat och dryck.
Alla priser nedan är ex moms:
Dagtid kl. 08.00-16.00 är lokalhyran 85565 kr.
För kvällstid kl. 17.00-01.00 är lokalhyran 66490 kr och det tillkommer ett teknikpaket för 32700 kr.
Additional information about cancellation policy:
Avbokning
Avbeställning ska ske skriftligt.
För bokningar upp till 99 deltagare gäller följande avbokningsregler:
Vid avbeställning senare är fyra (4) veckor för konferensens början ska beställaren ersätta Nalen med 75 % av för hela värdet av beställningen. Vid avbeställning senare än två (2) veckor före konferensens början ska beställaren till fullo ersätta Nalen för hela värdet av beställningen.
För bokning med 100 deltagare eller fler (samt alla bokningar i Stora Salen oavsett antal bokade) gäller följande avbokningsregler:
Vid avbeställning senare än tre (3) månader före konferens och/eller festens början ska Beställaren ersätta Nalen med 75 % av för värdet hela beställningen. Vid avbeställning senare än två (2) månader före konferens och/eller festens början ska Beställaren till fullo ersätta Nalen för hela värdet av beställningen.
Villkor
4 veckor innan arrangemangsdatum behöver vi veta:
Önskad förtäring, om ni behöver något mer konferensmaterial från oss, om ni har andra tekniska önskemål samt vilken tid som gästerna kommer och när ni lämnar lokalen.
5 arbetsdagar innan arrangemangsdatum behöver vi få:
Körschema, önskat artistmat samt info om specialkost.
Beställning av specialkost, som måste skrivas in av er i Nalens formulär. Vi skickar det till er tillsammans med bokningsbekräftelsen. För ändringar senare än 5 arbetsdagar debiteras en avgift med 100 kr per ändrad portion.
Besked om totalt antal gäster samt vilken möblering som önskas samt tider för era pauser under dagen.
Läs bokningsvillkoren noga, när väl bekräftelsen är påskriven godkänns innehållet och värdet
i bokningen samt våra bokningsvillkor i sin helhet.
Hör gärna av dig om du vill komma hit och titta på lokalen innan ni börjar med
detaljplaneringen.
Väl på plats är det önskvärt att ni har en person från er som håller i kommunikationen med
vår hovmästare/konferensvärdar.
No reviews yet.