Kustnära B&B och Konferens

Heestrand, Rådalen 10, 457 47 Hamburgsund
 


Välkommen till vår idylliska plats vid havet, där varje möte blir minnesvärt och varje fest förvandlas till en magisk händelse. På charmiga Kustnära B&B och Konferens har vi skapat den perfekta miljön för att göra ditt nästa evenemang oförglömligt, vare sig det handlar om en inspirerande konferens, ett drömmigt bröllop eller en festlig samling.

Våra välkomnande och flexibla lokaler erbjuder allt från intimt inredda konferensrum för produktiva möten till rymliga festlokaler med plats för upp till 70 gäster. Varje rum är utrustat med modern teknik för att säkerställa att ditt evenemang flyter på smidigt, omgivet av naturskön skönhet och med en personlig touch i servicen som får alla att känna sig som hemma.

Ge ditt evenemang en unik kustnära charm genom att lägga till våra specialdesignade aktiviteter. Från hummerfiske och ostronplockning till avkopplande stunder i bastu och relax, erbjuder vi en rad upplevelser som förgyller ditt arrangemang och ger dina gäster oförglömliga minnen.

I våra lokaler finns tillgång till eget kök där ni själva kan ordna med mat eller catering. Eller låt oss hjälpa er med färska skaldjur eller hemtrevliga buffér.

Våra mysiga och bekväma boendealternativ erbjuder plats för både stora och små sällskap, med möjlighet för gästerna att välja själva hur de vill bo. Detta skapar en perfekt lösning för att hålla nere kostnaderna samtidigt som ni alla kan njuta av tiden tillsammans under samma tak, bara ett stenkast från havet.

Vi på Kustnära B&B och Konferens ser fram emot att välkomna er!


Standing:
70
Seated:
70
Own alcohol:
Yes
Own food:
Yes
Prices from
Price / person:
400 kr
Rent per day
-
Price / hour:
-
Minimum spend:
-
Address: Heestrand, Rådalen 10, 457 47 Hamburgsund
  • Capacity standing
    70
    Standing
  • Capacity seated
    70
    Seated
  • Capacity in classroom style
    30
    Classroom
  • Capacity in theater formation
    50
    Theater
  • Capacity with banquet tables
    -
    Banquet
  • Capacity with conference tables
    20
    Conference
  • Capacity in U shape
    30
    U shape
  • Floor area
    110 m2
    Floor area

Additional information:

Sittande i långbord vid bröllop och fest: 70 personer
Formationen kan antingen vara separata långbord eller sammankopplat med honörsbord.

Food and drinks
  • Food from venue
  • Own food allowed
  • Alcohol from venue
  • Own alcohol allowed
  • Meeting catering
Technology
  • Wi-Fi
  • Projector / Screen
  • Sound system
  • Professional sound system
  • Professional lighting system
  • Video conferencing equipment
  • Microphone
  • Printer
In the venue
  • Loud music OK
  • Dance floor
  • Accommodation
  • Wheelchair accessible
  • Framework agreement with the State Trading Centre
  • Outdoor area
  • Sauna
  • Swimming pool
  • Can bring a band
  • Can play own music
  • Exclusive use of venue
  • Late night events OK
  • No separate venue rent
  • Parking available
Equipment
  • Kitchen for customer
  • Stage
  • Whiteboard / Flip chart
  • Disco ball :)
  • Hot tub / Jacuzzi
  • Dinnerware
  • Piano
  • Towels
  • Note-taking material
  • Furniture
  • Games
Event types
  • Party
  • Wedding
  • Dinner / Lunch
  • Meeting
  • Conference / Seminar
  • Christmas Party
  • Business / Corporate Event
  • Company Party
  • Team building / Recreation
Activities
  • Outdoor activities
Venue type
  • Multi-purpose event space
  • Hotel
  • Party room
  • Beach venue
  • Conference space

Additional information about services and facilities:

Lokalen erbjuder möjlighet att hyra till PA-anläggning med högtalare och mikrofon.

Bröllopsbilder tagna av fotograf Erik Nordlöv

Additional information about activities:

Tipspromenad
Båtturer
Skaldjursfiske

  • 400 kr
    Price / person fr.
  • -
    Price / hour fr.
  • -
    Daily rent fr.
  • -
    Minimum spend fr.
  • 4 500 kr
    Reservation fee
  • 3 000 kr
    Cleaning fee

Additional information:

Abonnera hela huset:
18000 kr för ett dygn
30000 kr för två dygn

I priset ingår 62 bäddar fördelade på 21 rum, festlokal med bord, stolar, porslin och glas för upp till 70 personer, komplett kök, relaxavdelning med bastu.

Hyra festlokal:
3000 kr (gäller under perioden oktober-april)

Tillval

Frukost
119 kr/person

Hyra av sänglinne och handduk
150 kr/person

Bäddad säng inkl sänglinne och handduk
225 kr/person

Slutstäd av rum
250 kr per rum eller 2000 kr för samtliga rum

Additional information about cancellation policy:

Bokningsavgift om 25% betalas inom 30 dagar från bokningstillfället. Bokningsavgiften är bindande.
Vid avbokning fram till 30 dagar före ankomst står gästen bokningsavgiften.
Vid avbokning mindre än 30 dagar före ankomst står gästen för 100% av kostnaden

Bröllopshelg

"Genom att hyra hela huset med festlokal, kök och boenderum kan alla nära och kära samlas under samma tak under en hel helg. På fredagskvällen tänds grillar och samkväm på utsidan med gäster som redan anslutit till helgen.
På lördagen är det bröllopsförberedelserna i full gång och släkt och vänner umgås och gör sig ordning. Brudskålen serveras på altan efter vigseln innan festligheterna börjar i lokalen.
Genom egna dekorationer och pynt gör man huset till sitt eget för en helg vilket gör att alla känner sig bekväma och avslappnade."

No reviews yet.

Bookings and inquiries
May 2024
Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
Availability unknown
The message can't be empty.
Enter your name.
Incorrect email address.
Email addresses must be same.
By sending an inquiry, you agree to our
Terms and Conditions and Privacy Policy.
  • Receive a quick response via email

    Venue responds typically within a workday

  • Confirm booking or continue discussion

    Negotiate details directly with the venue

  • Venuu doesn’t charge you any fees

    Pay directly to the venue – no added costs

Sales
Kustnära B&B och Konferens
×