Tilläggsuppgifter om prissättning:
Heldag: 5 100 kr
Halvdag: 3 400
Tilläggsuppgifter om avbokning:
Bokning
1. Giltigt avtal om bokning av arrangemang eller konferens på anläggningen anses träffat den dag Ersta konferens & hotell mottagit undertecknad bekräftelse från beställaren. Bokning som sker senare än 14 dagar före ankomstdag är bindande från den dag Ersta konferens & hotell gjort en skriftlig bekräftelse.
2. Senast 7 dagar före konferensens början skall beställaren lämna deltagarförteckning med, programtider, uppgifter om önskad möblering av kurslokalen samt behov av konferensutrustning.
Avbokning
3.1. Bringsalen: Beställaren har rätt att 60 dagar före beställd tid utan kostnad avbeställa arrangemanget eller konferensen. Förändringar som vidtas senare än 60 dagar före beställd tid debiteras med 75 % av avtalat pris för logi och kurslokal. Förändringar som vidtas senare än 14 dagar före beställd tid debiteras med 100 % av avtalat pris för logi och kurslokal
3. 2. Övriga lokaler: Beställaren har rätt att 30 dagar före beställd tid utan kostnad avbeställa arrangemanget eller konferensen samt att minska dess omfång eller deltagarantal. Förändringar som vidtas senare än 30 dagar före beställd tid debiteras med 75 % av avtalat pris för logi och kurslokal. Förändringar som vidtas senare än 7 dagar före beställd tid debiteras med 100 % av avtalat pris för logi och kurslokal.
4. Beställaren har rätt att 14 dagar före beställd tid avbeställa måltider. Avbeställning av måltider senare än 14 dagar före beställd tid debiteras med 75 % av avtalat pris. Avbeställning av måltider senare än 7 dagar före beställd tid debiteras med 100 % av avtalat pris.
5. Om Ersta konferens & hotell haft särskilda kostnader i samband med avbokningen eller minskat antal skall beställaren till fullo erlägga dessa.
6. Alla förändringar av beställt arrangemang skall meddelas Ersta konferens & hotell.
Ansvar
7. Ersta konferens & hotell är gentemot beställaren fullt ansvarig för åtagande enligt avtal.
8. Beställaren är gentemot Ersta konferens & hotell ansvarig för fullständig reglering av samtliga kostnader enligt avtal även om dessa slutligen skall betalas av deltagarna var för sig. Beställaren är ansvarig för eventuell skadegörelse som uppkommit i lokaler etc.
9. Om kostnader för anskaffning eller tillhandahållande av överenskomna varor och tjänster skulle öka till följd av höjda skatter, devalvering, myndighetsbeslut eller därmed jämförbara omständigheter är Ersta konferens & hotell berättigat att ta ut pristillägg som svarar mot kostnadsökning.
10. Strejk, lockout, eldsvåda, inskränkning i leveranser eller andra utomordentliga omständigheter utanför Ersta konferens & hotells kontroll berättigar Ersta konferens & hotell att häva avtalet utan skyldigheter att utge skadestånd i någon form.
Vill du ha hjälp med att använda tjänsten? Har du utvecklingsförslag åt teamet bakom Venuu? Vet du en lokal som saknas från tjänsten? Ta kontakt med oss!